Mulakan.....



Di Kota Langit ini...Gua perlukan Kekuatan, Kebijaksanaan, Kemanusiaan ,Cinta dan nasik..

Tuesday, June 21, 2011

Waiter takde bulu yang dah Berbulu (Once You Go Black, You never Go back ! )

Di Suatu pagi yang hening

AHA: Acik, awat lah muka Lu mcm Lembu Mandul nak mengawan je ni ?

ACIK : Ahh..Macam Sial!

AHA : Eh! tibe2 plak Lu ni. Lu ni tebiat nak mampos ke ape?

ACIK : Ah, memang macam Sial lah !

AHA: Kalau ye pun cerita lah, apa yg macam sial Sangat tu.

ACIK :Lu pernah tengok Sial ?

AHA : Depend lah..Sial ni ada 44 macam. Skang ni cube Lu cerita dengan Gua sial macam mana yang Lu jumpa ni.

ACIK : Yang macam Sial lah !

AHA : Erkkk...Ok last Gua tanya, kalau Lu tak ckp jugak, pi Mam lah dengan Lu.

ACIK :Macam ni.Lu pun tahu kan, Gua bukan datang dari keturunan yg bergenetik banyak bulu, tapi Gua jadi berbulu bila tengok, Gadis2 Melayu dungu yang dah takde malu, beromen dalam club tempat Gua kerja dengan mamat2 Afrika yg banyak bulu.

AHA : Hahaha! Lu nak jeles kenapa?  Banyak bulu tu sexy dowh ...Hahaha! Plus Hitam pekat tu kan menawan. Lu nak heran ape Geng. Dengan mee goreng sepinggan dan teh-o-ais pun Lu dah boleh dapat 'syurga luka' , inikan pula bila dilambakkan depan mata dengan duit Riban2.

ACIK: Tu lah, macam sial! Betine skang ni, nampak duit terus jadi bangsat. Nigger pun diorang sebat.

AHA: Weh, Gua dengar orang cakap-sekali dah dapat Nigger punya Tongkat sakti, sumpah tak cari lain wo...tetap nak Nigger punya jugak. Hahaha! Bak kata Moto Henpon Blackberry - Once You Go Black, You never Go back !

ACIK : Hahaha! Sedih Gua siol.

AHA : Hah, kan dah senyum tu :) .Cool Geng...Kita nak ubah dunia orang pun, dunia kita sendiri pun huru-hara lagi. Kita pelan-pelan kayuh okay.

No comments: