Mulakan.....



Di Kota Langit ini...Gua perlukan Kekuatan, Kebijaksanaan, Kemanusiaan ,Cinta dan nasik..

Friday, June 10, 2011

Ali Hassan dan Pengetua

 
Pengetua : Kenapa sebulan sekali awak mesti masuk dalam bilik saya?
AHA : Saya tak tahu Ustaz, saya rasa saya tak buat salah apa-apa pun.
Pengetua : Kalau awak tak salah kenapa awak dibawa jumpa saya ?
AHA : Saya tak tahu, Cikgu cakap saya dah terlalu banyak langgar peraturan sekolah. Dia dah tak tahu nak denda apa lagi kat saya.
Pengetua : Apa pulak yang awak buat hari kali ni?
AHA: Cikgu buat spotcheck, dia jumpa surat kawan perempuan saya dalam beg. Dia marah saya sebab berutus surat dengan gadis. Saya cakap dengan cikgu tu. Berkawan dengan perempuan dan berutus surat bukan ada langgar peraturan sekolah pun.Terus dia jadi marah sangat dan hantar saya ke sini
(SKOP SALAH LAKU DISIPLIN ASRAMA SMKA SULTAN MUHAMMAD MELAKA) .
Pengetua : Siapa nama penuh awak?
AHA: Ali Hassan Ahmad
Pengetua : Nama awak ni berat sangat, saya rasa awak tak boleh bawak dengan nama ni, baik awak tukar nama....

AL -Fatihah untuk Allahyarham Ustaz Salleh Ahmadi (Pengetua)

No comments: