Mulakan.....



Di Kota Langit ini...Gua perlukan Kekuatan, Kebijaksanaan, Kemanusiaan ,Cinta dan nasik..

Friday, June 17, 2011

Boleh Tuju Lagu ?

Jambu : Bro, boleh tuju lagu ?
Gua : Boleh
Jambu : Okay steady lah Lu, Gua tujukan lagu ni untuk Semua orang yg berdosa



M Nasir - Di Jalan Sesat

G C Em
Apakah takdir mimpi ini
D C
Mendatang berulang kali
D
Berdarah penuh di tanah
C G
Sedang tangan menungkat langit

G C Em
Apakah yang ku perjuangkan
D C
Apakah yang dipertahan
D Em
Apakah mesti aku jadi pahlawan
D G
Oh... Tuhan

Em C
Tidaklah aku layak
D
Untuk SyurgaMu

Em C G
Namun aku tak berdaya
Am D
Menahan panas NerakaMu

G C Em
Curiga di mata orang
D C
Bagai mentari rembang
D
Bagaikan aku berdosa

C-D-G
Pada siapa saja

Em C
Sedang Tuhan di mana-mana
G Em
Melihat semua dosa
Em C
Dalam serata usia
D
Walau ditelan
G
Segitiga Bermuda

Em C
Selalu ku mengulangi
D G
Dosa yang telah ku buang
Em C
Diikuti kembali "mengapa begini?"
D G
"Mengapa begini?"

Sedang Tuhan tahu sesiapa
Untuk Neraka untuk Syurga
Aku tak terpaksa memilih Syurga
Demi pengertian pada hukum alam
Dan sesungguhnya aku cinta padaMu Tuhan
Walaupun sesat jalan.

No comments: