Mulakan.....



Di Kota Langit ini...Gua perlukan Kekuatan, Kebijaksanaan, Kemanusiaan ,Cinta dan nasik..

Sunday, August 21, 2011

Hari Ke 19 Ramadhan 2011 : Syukur

Pagi-pagi lagi Jali dah SMS Gua. Jali adalah teman baik Gua semasa di alam kampus.Sama-sama kongsi sepinggan nasik. Tempat Gua mengadu bila susah. Hari ini, Isteri Jali selamat melahirkan seorang puteri yang sempurna sifatnya. Puteri itu diberikan nama Arissa. Selamat Datang ke Dunia Arissa .
Semoga menjadi puteri yang solehah.
Tahniah Jali. Welcome to Fatherhood.
Uncle Charlie dapat seorang GF lagi :)


Selepas pergi bayar duit kereta, Gua singgah bersolat Jumaat di Menara kembar menjulang tegak.
Hari ini juga  Masjid Asy-Syakirin KLCC Padat Luar biasa...
Masih ramai yg bersujud pada yang Maha Kuasa walaupun Matahari terpacak
di atas kepala.
Yang Berjaya menyahut seruan kejayaan, Tahniah!
Yang gagal, cuba lagi...Peluang masih ada
Selagi matahari terbit di ufuk timur.

No comments: