Mulakan.....



Di Kota Langit ini...Gua perlukan Kekuatan, Kebijaksanaan, Kemanusiaan ,Cinta dan nasik..

Friday, August 12, 2011

Hari Ke-11 Ramadhan 2011

Kadang-kadang Gua rasa macam nak berlari tanpa henti
"Makesure you are a good runner.. :) " Kata Si Gadis
-------------------------------------------------------------------------------------------
Cikgu Mozaimi Mohamad merupakan bekas guru kaunseling yang banyak menasihati Gua sewaktu di SMKA Sultan Muhammad dahulu. W/pun lama x berjumpa, namun kehilangan beliau amat Gua rasakan. Tiba2 Gua rasa mcm ada kekesalan muncul dalam diri krn x sempat nak meminta maaf. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas Roh Allayarham.
 ------------------------------------------------------------------------------------------- 
Tiba -tiba euforia Kampung di Melaka begitu melekat diingatan.
 -------------------------------------------------------------------------------------------

No comments: