Mulakan.....



Di Kota Langit ini...Gua perlukan Kekuatan, Kebijaksanaan, Kemanusiaan ,Cinta dan nasik..

Thursday, December 23, 2010

Gua Bercerita Tentang : Kejujuran Si Homoseksual Azwan Ismail dan Kesesatan Syiah....

Isu Azwan Ismail:
Orang Islam beriman dengan Allah. Berpandukan Al-Quran adn As-Sunnah.
Bukan pada Hak Asasi Manusia yg dibentuk melalui Pakatan Protocol Of Zion yg tercipta pada tahun 1901 di Geneva.Tanpa kita sedari Human Right pada hari ini sekan mengatasi Hukum Al-Quran dan As-Sunnah.

Jika Si Homoseksual Azwan Ismail benar-benar tidak mampu untuk melawan gejolak pertentangan perasaan di dalam batang tubuhnya, dia tidak perlu untuk menjadi terlalu jujur dengan merakam pengakuannya dan memuat naikkannya di dalam Youtube. Dosa dan Pahala bukan Allah sahaja yg tahu..Org Islam telah pun diberi panduan Al-Quran dan As-Sunnah juga akal untuk membezakan dosa dan Pahala...Jujur dengan belenggu perasaan sgt bahaya kerana Perasaan kita itulah menjadi tempat bergayutnya Sang Lucifer.Ikut Hati Mati, Ikut Rasa Binasa..Jadi Ikut Al-Quran dan As-Sunnah....Gua juga berfikiran Liberal.Tetapi hukum tetap Hukum.

Isu Syiah yg duikatakan Sesat:


Cukup dengan lirik Dari Lagu Tanya Sama itu Hud-Hud dari Sifu gua ini untuk mentafsirkannya :

Tujuh puluh tiga pintu
Tujuh puluh tiga jalan
Yang sampai hanya satu jalan

Beribu-ribu Margasatua
Mencari raja si Muraq
Yang sampai hanya tiga puluh..
Tiga Puluh....

Uhh.Sang Algojo....Uh..Nanti Dulu!

Fikirkan...

Gua cuma Sang Bohemian yg selesa dengan Vintage Blue Jeans dan Plain White T..Bukanlah seorang Mufti. Everything is just My 2cents Thought.

Teruskan....

No comments: