Mulakan.....



Di Kota Langit ini...Gua perlukan Kekuatan, Kebijaksanaan, Kemanusiaan ,Cinta dan nasik..

Sunday, December 2, 2012

Sup daging Luruh Sururi ...Sup daging Luruh Sururi....Sup daging Luruh Sururi!

Sup daging Luruh Sururi ...Sup daging Luruh Sururi....Sup daging Luruh Sururi!

Sedap betul bunyinya..Sesedap rasanya. Pandai betul Si Fathi memberikan nama.Sepandai Pyanhabib menelaah isi kandung supnya. 
 
Sup Daging kambing dan lembu yang masih segar,lembut dan mudah luruh daripada tulang tulangnya.Campuran drpd pelbagai jenis ramuan dan rempah ratus rahsia Asia yang sangat membangkitkan selera. Di makan bersama roti benggali atau nasik beras wangi. Peh! Peh! Peh! Anda pasti mahukannya lagi.
 
Gua perati kebanyakkan Peniaga2 Sup yg power dlm scene Peniaga sup, mesti pakai Songkok Haji atau ketayap PAS. Gua syak ia mungkin fesyen yg paling berpengaruh dalam scene ini atau mungkin dengan ketayap mereka akan nampak lebih jujur, ikhlas dan Toyyibah.Dalam scene Brader Beger pula, Bandana dan Cap yg dipakai di kepala Brader Beger akan menjadi indicator Level Rok seseorang Brader Beger itu.

 Gua ingat, bila masuk umur 40 nanti gua nak pergi mengembara mendalami ilmu agama dan mendalami ilmu membuat Sup yang terlazat di Asia Tenggara.

No comments: