Mulakan.....



Di Kota Langit ini...Gua perlukan Kekuatan, Kebijaksanaan, Kemanusiaan ,Cinta dan nasik..

Sunday, December 2, 2012

Kenangan Zaman Pita Kaset



Kaset pertama yg gua beli pakai duit sendiri ialah kaset Kumpulan Rok Scorpion, album Pure Instinct (1996) . Banyak lagu2 Sedih dalam tu..

Kaset kedua gua beli pakai duit sendiri ialah Nirvana: MTV Unplugged in New York (1994) . Banyak jugak lagu sedih dalam album ni. Kemudian diikuti dengan kaset kumpulan Subculture-album Love N' Hate (1994), The Pilgrims album Perfume Garden (1992) , dan Red Hot Chili Peppers album One Hot Minute(1994).Kaset terakhir yg gua beli , Kid Rock album Devil without a cause (1998).
Lepas tu era kaset pun berakhir.

Kaset Mainstream Melayu pertama yang gua beli pakai duit sendiri ialah Kaset Dayang Nurfaizah .
Soul Sial.Soul Gila...Gua selalu berangan nak jumpa Dayang Nurfaizah dlm mimpi.
 

No comments: