Mulakan.....



Di Kota Langit ini...Gua perlukan Kekuatan, Kebijaksanaan, Kemanusiaan ,Cinta dan nasik..

Tuesday, February 5, 2013

31 January Yg ke 30

Alhamdulillah...
Setahun lagi umur gua bertambah.
Allah masih kasihkan gua.
Diberikan lagi subsidi nyawa ...
Supaya gua dapat terus berjuang utk hidup. 

30 tahun lalu, di bangunan ini gua dilahirkan. 
Mak ckp, suara nyaring tangisan gua memenuhi segenap ruang Labour room.
Sepatutnya, hari ini gua sudah berada di Jogjakarta.
Mmg itulah yg dirancangkan sejak tahun lalu.
Menyambut ulang tahun kelahiran yg pertama sbg suami di sana. 
Tiket flight sudah gua beli...Semuanya sudah sedia. 
Tapi kita cuma merancang,tuhan yg tentukan.
Bapak mertua gua jatuh sakit.Gua dan Phoenix balik Melaka utk menguruskan segalanya.

Hari ini agak aneh, 
perasaan bercampur baur.
Ulang Tahun kelahiran gua yg ke30, 
gua berada di Wad ENT Hospital Besar Melaka. 
Gua sedar, begitu besar kasih Allah kpd gua. 
Melihat pesakit2 di wad mengingatkan gua, 
betapa kematian itu sgt lah dekat.

Terima kasih kpd sahabat2 yg gua sayangi, 
yg tak lupa mengucapkan selamat ulang tahun kpd gua lagi.
Semoga kita semua berada di dalam kasih Ilahi.

31 January 2013

No comments: